Článek
Tohle auto je totiž převlečená elektrická formule. Skutečně. Základ je ve formuli E, ve které má Renault také svoje želízko v ohni. Nápravy a elektrická pohonná jednotka tak pochází odsud. Výkon 260 kW (350 k) a točivý moment 380 Nm dokážou zrychlit vůz na stovku za méně než čtyři sekundy. Maximální rychlost výrobce neuvádí.

Renault Trezor dá stovku za méně než čtyři sekundyVideo: Renault
Vpředu a vzadu je pak jedna sada akumulátorů, které dodává energii i speciální rekuperační systém Rechargeable Energy Storage System. I ten pochází z výše uvedené formule. O chlazení akumulátorů se stará zvláštní plástvová karoserie, které se podle potřeby otevírá.
A na tomhle základu je postavené neskutečně placaté kupé. Vždyť na délku má 4,7 metru, na šířku 2,2 metru a na výšku jen 1080 mm. Vpředu pak jsou použita jednadvacetipalcová kola a vzadu dokonce dvaadvacetipalcová.

Renault Trezor

Renault Trezor
Na autě nenajdete dveře. Odklápí se celá přední a horní část auta. Ale cestující musí přeskočit postranice, aby se vůbec dovnitř dostali. Zajímavé je, že pod předním oknem jsou dva speciální vyjímatelné kufry. V interiéru zaujme velká plocha OLED displejů, které samozřejmě ovládají celý vůz. Aby se nepoškrábaly, jsou chráněny tvrdým sklem Gorilla Glass. Auto je prý i autonomní, a když mu řidič předá řízení, změní se tvar volantu, aby nepřekážel.

Renault Trezor