Článek
Francouzská dodávka se malého faceliftu dočkala už v roce minulém, a tak se spekulovalo, zda na podzim Renault nepředstaví model zcela nový. Místo toho ale skutečně dorazila výraznější modernizace osobních variant.
Renault zmodernizoval Megane i ve formě GrandCoupé. Novým základem je tříválec
Vizuálně si novinka udržela svoji formu a tvary typické pro větší dodávku. Změnila se přední kapota a maska, která je nyní podstatně zdobnější. Novinkou jsou full-LED světlomety. Velké chromované logo Renault na přídi v kombinaci se zbytkem působí poměrně honosným dojmem.
Velkých změn se dodávka dočkala hlavně v interiéru, který se teď mnohem více soustředí na moderní pojetí než na tradiční užitkovost. Nová je celá palubní deska i úložné prostory. Jeden z těch největších se skrývá za řadicí pákou a celkově trafic nabídne pasažérům 86 litrů úložného prostoru. Nový je i multifunkční volant a velký displej infotainmentu s osmipalcovou obrazovkou, který poskytuje i podporu Apple CarPlay či Android Auto.
Změnily se výkony motoru. Vůz bude výhradně nabízen s dvoulitrovým vznětovým motorem o výkonech 110, 150 a 170 koní. K dispozici pak bude šestistupňový manuál nebo dvouspojkový automat. Na trh přijde nový model na konci března roku 2021.
Fiat končí spolupráci s Renaultem. Připravuje se dodávkový gigant, kterého se EU obává
Představení nového Renaultu Trafic přichází těsně poté, co se Renault neshodl na další spolupráci s italským Fiatem. Ten se rozhodl k francouzské automobilce otočit zády a svůj model Talento, postavený na základech traficu, bude zřejmě nadále vyvíjet se skupinou PSA, pod kterou se v rámci nového názvu Stellantis řadí.