Hlavní obsah

Renault omladil svůj ikonický model, Espace má nyní špičková světla

Francouzská automobilka Renault ukázala, jak bude vypadat faceliftovaný Espace, jeden z nejdůležitějších modelů v portfoliu. Na trh dorazí především s novými technologiemi, do kterých spadají i světlomety s technologií LED Matrix.

Foto: Renault, Novinky

Renault Espace

Článek

Přepracovaný Renault Espace dorazí na český trh na jaře roku 2020 jak s interiérovými, tak i s vnějšími změnami. Tou největší jsou nová světla, poprvé v historii Renaultu dokonce s technologií LED Matrix. Nová jsou i kola a přední nárazník, alespoň v nejvyšší verzi Initiale Paris, kterou francouzská automobilka ukázala

Nový Renault Zoe má české ceny, patří mezi nejlevnější elektromobily

AutoMoto

O něco více změn nastalo v interiéru tohoto MPV. Pravděpodobně nejlépe viditelnou věcí v kabině řidiče je přepracovaná středová konzole s obřím 9,3" displejem infotainmentu, který nabízí i Apple CarPlay a Android Auto.

Foto: Renault, Novinky

Nová středová konzole patří k největším změnám v interiéru.

Budoucí uživatele musí potěšit i větší odkládací prostory, držáky na nápoje a dva USB porty. Řidič se navíc může těšit na zcela nový displej místo budíků, který má 10,2 palce a jeho součástí je třeba 3D navigační systém.

Foto: Renault

Renault Espace a jeho nová LED Matrix světla

Když Renault začal v roce 2015 současný Espace prodávat, možná ani jeho šéfové netušili, že celých 60 % jeho produkce zabere výroba nejluxusnější a nejdražší verze Initiale Paris. Té se samozřejmě facelift týká také.

Nejvýraznější změnou vpředu jsou pravděpodobně sedačky. Zákazníci totiž dostanou na výběr mezi obyčejnou koženkou a dvěma typy pravé kůže Nappa v černé nebo béžové barvě. Sedadla navíc budou všemožně nastavitelná pro maximální pohodlí.

Foto: Renault

Interiér Renaultu Espace po faceliftu. Nechybí nový středový panel nebo Nappa kůže.

Nový Renault Espace bude mít také obří střešní sklo a na trh dorazí jak v pětimístné, tak i sedmimístné variantě. K mání bude také se systémem natáčení zadní nápravy 4Control, a to se všemi motorizacemi.

Evropské Auto roku 2020 má sedm finalistů, SUV tentokrát neuspěla

AutoMoto

Ty budou tři. Jediným zážehovým motorem je 1,8l čtyřválec s turbodmychadlem, stejný, jaký má třeba sportovní Megane R.S. nebo i Alpine A110. V Espacu je agregát vyladěn na výkon 165 kW/225 koňských sil a je napojen na sedmistupňovou dvojspojkovou převodovku. Jeho spotřeba má dle novější a přesnější normy WLTP být 8 litrů benzínu na 100 km.

Na trh dorazí i dvě varianty pohonu na naftu. Dvoulitrový čtyřválec bude vyladěn na 118 kW/160 koní nebo 147 kW/200 koní. Katalogová spotřeba těchto verzí je 6,3, resp. 6,2 l/100 km. K nim Renault nabízí šestistupňovou dvouspojku, manuál není v nabídce vůbec.

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám