Článek
Pro časopis Automotive News řekl, že jeho snahou je stále najít strategického partnera, jenž by mohl pomoci v expanzi a snižování nákladů při výrobě automobilů. Rok po ukončení již hodně dobře "našlápnutých" rozhovorů s GM ale prý není vidět stále žádný posun ve vyjednávání s Fordem a Chryslerem.
Další články od hledání partnera pro Renault-Nissan |
Renault chce za partnera Ford nebo Chrysler |
GM a Renault-Nissan spolupracovat nebudou |
Šéfové Nissanu a Renaultu jednají o alianci s GM |
Carlos Ghosn však uvedl, že "pouze aliance v dnešním světě mohou fungovat. A pokud něco funguje, tak je tendence to neustále rozšiřovat."
Renault-Nissan očekává, že příští rok by měl v kombinovaných prodejích najít pro své vozy až šest miliónů zákazníků, během dalších dvou let hodlá zvýšit prodeje až na osm miliónů. A k tomu by potřeboval právě partnera, jenž by dokázal pomoci s prodejem na dalších trzích.