Hlavní obsah

Renault Mégane RS řídí všechna kola

Že Renault umí sportovní auta, už dokázal mnohokrát. Třeba předchozí Mégane RS ve verzi Trophy byla opravdová raketa na kolech. Takže se těšíme na novinku, která je výkonná, má manuál a řízení všech kol.

Renault Mégane RSVideo: Renault

Článek

Nová generace Renaultu Mégane konečně dostává vrcholnou verzi, která je tak trochu troj jediná. Renault Mégane RS totiž dostane hned tři různé verze: Sport, Cup a Trophy. Lišit se budou nejen nějakými polepy nebo koly. Bude to výrazná změna.

Foto: Renault

Renault Mégane RS

Například motor – půjde o čtyřválec TCe o objemu 1,8 litru, který ve verzi Sport a Cup nabídne 206 kW (280 koní) a točivý moment 390 Nm při 2400 ot./min. Trophy pak bude mít 221 kW (300 koní) a 400 Nm.

Proti základnímu Sportu dostane Cup sportovní samosvorný diferenciál Torsen. Samozřejmě, že tu budou další rozdíly. Třeba Trophy dostane devatenáctipalcová kola a jinak naladěný podvozek apod.

Foto: Renault

Renault Mégane RS

Foto: Renault

Renault Mégane RS

Co bude u všech aut stejné, je velmi zajímavý podvozek. Zůstala velmi dobrá přední náprava PerfoHub, která ale byla výrazně přepracovaná. Zadní náprava pak disponuje natáčením kol 4Control.

Zajímavý je i pohled do převodového soustrojí. V nabídce bude totiž i manuální šestistupňová převodovka. To je jasný odkaz na nespokojené zákazníky, kteří kritizovali nabídku pouze dvouspojkové převodovky u Clia RS. Samozřejmě, že tahle převodovka je v nabídce i u méganu.

Pokud tedy budeme hodnotit jen podle těchto specifikací, je na co se těšit.

Foto: Renault

Renault Mégane RS

Foto: Renault

Renault Mégane RS

Související témata:

Výběr článků

Načítám