Hlavní obsah

Renault Captur prošel modernizací

Poté, co loni Renault modernizoval hatchback Clio, se na řadu dostal i odvozený crossover Captur. Zásadní model v nabídce francouzské automobilky s sebou veze nejen nové nárazníky a světla.

Foto: Renault

Renault Captur po modernizaci

Článek

Kompaktní crossover Captur následuje nejnovější designový jazyk automobilky s výraznými LED světly pro denní svícení a přepracovaným diamantovým logem. Celá přední část ​​je nová, vůz tak má agresivnější výraz.

Méně změn je na zádi, kde si zadní světla zachovala tvar písmene „C“, ale nyní mají jinou grafiku. Renault aktualizoval svůj odznak na víku zavazadlového prostoru, aby odpovídal nejnovější firemní identitě, a vypadá to, že falešné koncovky výfuku jsou nyní minulostí.

Nová výbava Esprit Alpine nahrazuje dosavadní řadu RS Line na vrcholu nabídky se sportovními prvky. Nejlevnější captur jezdí na 17 až 19palcových kolech.

Foto: Renault

Pro srovnání: Renault Captur před modernizací

Uvnitř je nový dotykový displej infotainmentu, který nyní měří 10,4 palce, zatímco největší digitální přístrojový štít má úhlopříčku 10,25 palce. Renault se rozhodl odstranit veškerou kůži z interiéru crossoveru a také se zbavuje chromu. Nové čalounění je vyrobeno z recyklovaných materiálů na bázi obnovitelných materiálů, jako je konopí.

Pod kapotou jsou k dispozici čtyři typy pohonů a pět motorů:

Zážehové jednotky:

  • 1.0 TCe (90 koní) - točivý moment 160 Nm, tříválcový motor v kombinaci se šestistupňovou manuální převodovkou. Spotřeba paliva: 5,8 - 5,9 l/100 km
  • 1.3 mild-hybrid (140 koní) - točivý moment 260 Nm, čtyřválcový motor kombinovaný se šestistupňovou manuální převodovkou. Spotřeba paliva: 5,8 - 5,9 l/100 km
  • 1.3 mild hybrid (160 koní) - točivý moment 270 Nm, čtyřválcový motor s automatickou převodovkou EDC. Spotřeba paliva: 5,8 - 5,9 l/100 km

LPG:

  • 1.0 TCe (100 koní) - točivý moment 160 Nm (170 Nm na LPG), tříválcový dvoupalivový benzinový motor - LPG v kombinaci se šestistupňovou manuální převodovkou. Spotřeba paliva: 6,0 - 6,1 l/100 km na bezolovnatý benzín a 7,7 - 7,9 l/100 km na LPG

full hybrid:

  • 1,6l čtyřválcový motor s výkonem 145 k - točivým momentem 205 Nm v kombinaci s inteligentní automatickou převodovkou se zubovými spojkami. Spotřeba paliva: 4,7 - 4,9 l/100 km

Upraveno bylo také nastavení odpružení a jízdních asistentů. Captur chce faceliftem druhé generace navázat na úspěchy předchůdců, od uvedení na trh před 10 lety se prodaly více než dva miliony kusů v 90 zemích světa. Na český trh dorazí v květnu.

Šéf Renaultu volá po automobilovém Airbusu, pomohl by konkurovat čínským značkám

AutoMoto

Nový Renault 5 E-Tech přijíždí jako stylový elektromobil s nádechem retra

AutoMoto
Související témata:

Výběr článků

Načítám