Hlavní obsah

Reklamu na sportovní auto zakázali, protože podněcuje k rychlé jízdě

Novinky, Daniel Havlina

Australský regulátor pro televizní reklamy zakázal vysílání nového spotu na Toyotu Yaris. Jak píše místní web Car Expert, sportovní verze GR podle úřadu podněcuje řidiče k rychlé jízdě.

Foto: Toyota

Toyota Yaris GR

Článek

V reklamním spotu, který měly vysílat australské televizní stanice, se objevují všechny tři verze modelu Toyota Yaris, tedy klasický hatchback, zvýšený Cross a ostrá verze GR. Každý z modelů přitom v reklamně řídí jeden ze sourozenců mířících na 30. výročí sňatku jejich rodičů.

Toyota C-HR se představuje v atraktivní výbavě GR Sport

AutoMoto

Podstata spočívá v tom, že všechny děti na výročí zapomněly a závodí, kdo bude u rodičů jako první. Dvě sestry mají běžný Yaris a Cross a bratr, který se zpozdil nejvíce, má silnou verzi GR. Rychlou jízdou ovšem sestry předjede a do cíle dorazí jako první, a navíc přesně na čas.

Bohužel pro mnohé zábavná a povedená reklama se takovou nezdála úřadu pro regulaci televizních spotu Advertising Standards Bureau. Problém úředníci shledali právě u ostrého Yarisu, který podle nich jezdí v reklamě moc nebezpečně, a navíc styl reklamy může řidiče podněcovat k rychlé a nebezpečné jízdě.

BMW vymyslelo billboardy s personalizovanou reklamou, nyní couvá

AutoMoto

Toyota do reklamy investovala jistě hodně finančních prostředků, ze všech platforem ji však stáhla. Reklama je tak k vidění pouze na soukromém youtubovém účtu.

Související články

Test čtyřválcové Toyoty Supra: Zkrocení

Řeknu to rovnou a bez servítek - čtyřválcová supra je lepší řidičské auto než šestiválcová. Řada lidí se mnou nebude souhlasit, ale to nevadí. Lehčí příď...

Výběr článků

Načítám