Článek
V reklamním spotu, který měly vysílat australské televizní stanice, se objevují všechny tři verze modelu Toyota Yaris, tedy klasický hatchback, zvýšený Cross a ostrá verze GR. Každý z modelů přitom v reklamně řídí jeden ze sourozenců mířících na 30. výročí sňatku jejich rodičů.
Toyota C-HR se představuje v atraktivní výbavě GR Sport
Podstata spočívá v tom, že všechny děti na výročí zapomněly a závodí, kdo bude u rodičů jako první. Dvě sestry mají běžný Yaris a Cross a bratr, který se zpozdil nejvíce, má silnou verzi GR. Rychlou jízdou ovšem sestry předjede a do cíle dorazí jako první, a navíc přesně na čas.
Bohužel pro mnohé zábavná a povedená reklama se takovou nezdála úřadu pro regulaci televizních spotu Advertising Standards Bureau. Problém úředníci shledali právě u ostrého Yarisu, který podle nich jezdí v reklamě moc nebezpečně, a navíc styl reklamy může řidiče podněcovat k rychlé a nebezpečné jízdě.
BMW vymyslelo billboardy s personalizovanou reklamou, nyní couvá
Toyota do reklamy investovala jistě hodně finančních prostředků, ze všech platforem ji však stáhla. Reklama je tak k vidění pouze na soukromém youtubovém účtu.