Článek
Motocykl byl vyvinut v severní Americe, ale prodávat se bude i v Evropě. Ovšem v USA se objevila i verze Rebel 300, která má agregát z CBR300, ale o ní a Evropě nepadlo ani slovo.
My se tedy budeme zaobírat verzí Rebel 500, která má agregát z CBR500R. To znamená, že jde o dvouválec o objemu 471 kubíků. Tady je naladěn na výkon 33,5 kW při 8500 ot./min a točivý moment 44,6 Nm při 6000 ot./min, proti CBR došlo k přemapování vstřikování tak, aby byl točivý moment posazen v nižších otáčkách a výkon byl hladký v celém spektru otáček.

Honda představila nový stroj pro mladé začínající motorkářeVideo: Honda
Rozvor motocyklu je 1488 mm a vpředu spoléhá na klasickou 41mm teleskopickou vidlici a vzadu na trubkové kyvné rameno poháněné řetězem. Brzdy vpředu mají kotouč o průměru 264 mm a třmen má dva pístky, vzadu pouze jeden. Kola jsou šestnáctipalcová.

Honda Rebel 2017

Honda Rebel 2017
Konstrukce stroje na klasickém trubkovém rámu nic neskrývá. Naopak dává tušit, že tohle je opravdový mladý rebel. Pomáhá k tomu i 11,2litrová nádrž, která může být lakovaná i velmi výraznými barvami.
Motocykl je jedno i dvojmístný. Stačí pomocí dvojice šroubků přidělat druhé sedadlo a hned mohou být ledviny zahřáté. Imagi motocyklu hodně napomáhá velmi nízko posazené sedlo řidiče (690 mm nad zemí) a také široká nabídka příslušenství, která zahrnuje třeba i dvanáctivoltovou zásuvku nebo štítek. Už nyní se ale objevují hlasy o přílišném použití plastů a nevkusném digitálním displeji. Uvidíme, co na to řeknou zákazníci. Cena motocyklu ještě nebyla zveřejněna.

Honda Rebel 2017