Článek
Motocykl byl vyvinut v severní Americe, ale prodávat se bude i v Evropě. Ovšem v USA se objevila i verze Rebel 300, která má agregát z CBR300, ale o ní a Evropě nepadlo ani slovo.
My se tedy budeme zaobírat verzí Rebel 500, která má agregát z CBR500R. To znamená, že jde o dvouválec o objemu 471 kubíků. Tady je naladěn na výkon 33,5 kW při 8500 ot./min a točivý moment 44,6 Nm při 6000 ot./min, proti CBR došlo k přemapování vstřikování tak, aby byl točivý moment posazen v nižších otáčkách a výkon byl hladký v celém spektru otáček.
Rozvor motocyklu je 1488 mm a vpředu spoléhá na klasickou 41mm teleskopickou vidlici a vzadu na trubkové kyvné rameno poháněné řetězem. Brzdy vpředu mají kotouč o průměru 264 mm a třmen má dva pístky, vzadu pouze jeden. Kola jsou šestnáctipalcová.
Konstrukce stroje na klasickém trubkovém rámu nic neskrývá. Naopak dává tušit, že tohle je opravdový mladý rebel. Pomáhá k tomu i 11,2litrová nádrž, která může být lakovaná i velmi výraznými barvami.
Motocykl je jedno i dvojmístný. Stačí pomocí dvojice šroubků přidělat druhé sedadlo a hned mohou být ledviny zahřáté. Imagi motocyklu hodně napomáhá velmi nízko posazené sedlo řidiče (690 mm nad zemí) a také široká nabídka příslušenství, která zahrnuje třeba i dvanáctivoltovou zásuvku nebo štítek. Už nyní se ale objevují hlasy o přílišném použití plastů a nevkusném digitálním displeji. Uvidíme, co na to řeknou zákazníci. Cena motocyklu ještě nebyla zveřejněna.