Článek
Tenhle quad není určen do terénu. Je to vidět už na kolech, které mají pořádné silniční pneumatiky. Však taky jeho umístění motoru naznačuje, že na předek bude tenhle "megaquad" hodně těžký. Celkem 530 kg těžký stroj má rozložení váhy v poměru 70:30 na předek.
Vpředu je totiž umístěn kompletně celý boxer s objemem 2,0 l ze Subaru Impreza WRX s přeplňováním (170 kW). Chladič se přestěhoval na motor, pětistupňová převodovka zase byla kompletně vybrakována. Přehazování jako na motocyklu (na levou nohu) si vynutilo úplnou změnu vnitřností. Stejně jako u imprezy, je i tady použit pohon všech kol. Na každém z nich najdeme originální kola a kotoučové vozy převzaté ze sériového vozu.
Nové je zavěšení kol, rám, pružení a výfukový systém. Motor ale se svou známou žíznivostí nemůže majitel moc dráždit. Má totiž k dispozici nádrž o objemu 28 l, což by mu při využívání kompletního potenciálu agregátu mohlo zaručit dojezd i pouhé stovky kilometrů.