Článek
Napínání zákazníků před začátkem prodeje je dnes velmi obvyklé. Aston Martin to ale dotáhl do extrému. Od konceptu DBX k sériové podobě uplynuly už čtyři roky, a i když značka chvíli mlžila, že tohle auto nevyrobí, nakonec musela s pravdou ven. Vyrobí, a dokonce pro auto připravila novou hliníkovou platformu, takže historky o váhání nad výrobou nakonec vyzněly poněkud lacině.
Aston Martin DBX může být přizpůsoben pro psy i pušky

První fotografie interiéru ukazuje, že tady si dala značka opravdu hodně záležet. Však také musí pořádně zaujmout zákazníky, kteří by jinak přešli třeba k Bentley nebo německým značkám. Zase je tu interiér ve stylu GT – sportovní (hlavně sedadla), elegantní a luxusní. Žádná moderna. Prostě sázka na jistotu, a hlavně na vkus movitých zákazníků.

Aston Martin DBXVideo: Aston Martin
Je vidět velký digitální přístrojový štít za volantem a velký displej infotainmentu. Velmi efektní je ohromné střešní okno, které patrně nebude posuvné. Všude jsou velmi luxusní materiály jako kůže, kov a dřevo.
Škoda poodhaluje interiér nové Octavie, designové skici potvrzují nejen zvláštní volant

Ovšem nezapomnělo se ani na praktičnost, takže třeba do přihrádky ve středové opěrce se vejde lahev o objemu 1,5 litru. Značka také hodně sází na prostor na zadních sedadlech. Uvidíme, kdo bude mít větší – Bentley, nebo Aston Martin?

Maskovaný prototyp Astonu Martin DBX se prohání velšskými lesy
Ještě připomeňme, že tohle auto bude vůbec poprvé poháněno dvojitě přeplňovaným osmiválcem AMG o výkonu 405 kW a točivém momentu 700 N.m. Od Mercedesu bude pocházet i osmistupňový automat. Podvozek pak bude vzduchový a půjde jej nastavovat v rozmezí 75 mm. Cena by měla začínat na 4,9 milionech korun.