Článek
Chiron se v roce 2019 stal králem rychlosti, když překonal bájnou metu 482 km/h a dosáhl rychlosti 490,4 km/h. Bugatti pak uvedlo, že model Super Sport 300+ vyrobí v limitované edici 30 kusů a po dvou letech jsou první exempláře na světě.
Bugatti slaví dvě velká výročí: Narození zakladatele a znovuzrození značky

Automobilka zatím ukázala jen prvních osm kusů, které budou postupně z Francie mířit ke svým nedočkavým zákazníkům. Vzhled těch zbylých 22 aut se ovšem už měnit nebude. Buggati pro limitovanou edici zvolilo jednotný lak kombinující obnažené uhlíkové vlákno a výraznou oranžovou.

Bugatti Chiron Super Sport 300+
„Jsme nadšení, že můžeme zákazníkům dodat prvních osm modelů tohoto průkopníka, který určuje rekordy, a oni tak budou moci prožít jedinečný pocit čiré rychlosti za volantem,“ uvedl ředitel výroby a logistiky v Bugatti Christophe Piochon.
Rychlý konec šestnáctiválce Bugatti nehrozí, říká Rimac

Model Super Sport 300+ se od běžného Chironu odlišuje hlavně v aerodynamických vlastnostech, které vylepšuje přepracovaný přední nárazník, kryt motoru nebo výfukový systém.
Limitovaná edice má i jiná kola a především vyladěný motor W16, který místo běžných 1479 koní produkuje neuvěřitelných 1578 koňských sil.
Bohužel pro zákazníky, verze pro veřejnost má maximální rychlost nastavenou „jen“ na 442 km/h, takže se oficiálně nejedná o nejrychlejší auto na světě, každopádně je ale jedno z nejžádanějších.