Článek
O pohon LaFerrari se stará dvanáctiválec s objemem 6262 ccm, má výkon 800 koní při 9250 otáčkách, točivý moment má hodnotu 700 (při 6750 ot/min). Další sílu motoru dodává elektromotor s výkonem 120 kW (163 k), výsledkem je 963 koní.
Výkon se přenáší na zadní kola, hodnoty zrychlení jen těžko hledají konkurenci – 0–100 km/h dle slov italské automobilky „pod tři sekundy“, 0–200 km/h je otázkou sedmi a 0–300 km/h patnácti sekund. V rozletu auto zbrzdí rychlost 350 km/h. Převodovka je automatická, sedmistupňová.
Zajímavostí je, že každé z celkem 499 vyrobených kusů má na plaketce označení 1/499. Všichni majitelé tak mají pocit, že právě oni mají první vyrobené LaFerrari. Na spodní hraně volantu je navíc jméno majitele, v případě vystaveného automobilu vcelku pochopitelně přelepené páskou.
LaFerrari je i přes svou cenovku 35 miliónů korun nedostatkovým zbožím, všech 499 kusů, které v Maranellu plánují vyrobit, už zná svého majitele.