Článek
„První český hybridní vůz“ přijde přesně na 839 990 korun. Koupit lze pouze v nejvyšší výbavě Style. V nabídce je osmistupňová automatická převodovka, a dokonce i šestistupňová přímo řazená, což je mezi hybridními vozy neobvyklé.
Hybridní tucson pohání kombinace s dvoulitrovým naftovým motorem, který spolupracuje s 12kW elektromotorem. K ukládání energie slouží lithium-iontové akumulátory o skromné kapacitě 0,8 kWh.

Hyundai Tucson (2018)
Čistě na elektřinu jet neumí
Dvoulitrový (1995 ccm) motor má největší výkon 136 kW (185 k) při 4000 otáčkách, točivý moment vrcholí na hodnotě 400 Nm v rozmezí 1750 až 2750 otáček. Hybridní provedení se s oběma typy převodovek rozjede na 201 km/h, zrychlení 0–100 km/h je otázkou 9,9 s, respektive 9,5 sekundy v případě automatické převodovky. Důležité údaje o hmotnosti vozu a spotřebě paliva zatím Hyundai neuvedl.
Automobil používá 48V palubní síť a čistě na elektřinu neujede ani metr, druhý motor pomáhá při startování, stání na místě či při akceleraci coby podpora spalovací jednotky. Akumulátory se nedobíjejí z běžné elektrické sítě jako u plug-in hybridů, energie se doplňuje rekuperací při brždění.

Hyundai Tucson (2018)
Mild hybridní technologie pracuje s napětím 48 voltů, kvůli tomu je zesílená podlaha pro uložení masivnější baterie a robustnější jsou i kabelové svazky. Palivová nádrž se zmenšila o čtyři litry.
Korejská automobilka oznámila, že do roku 2025 hodlá prodávat celkem 12 hybridních modelů (8 hybridních a 4 plug-in hybridních), dále pět elektromobilů a jeden vodíkový automobil.