Článek
Ať jsou fotografie vypuštěné z automobilky záměrně nebo se jedná o tradiční prosáknutí informací ze slabého místa některého z importérů, my se můžeme potěšit pohledem na Citroën C5. Jeho tvary jsou velmi podobné konceptu C5 Aircsape, který se představil na frankfurtském autosalonu a byl skutečnou ozdobou francouzského stánku.
Nová "cé-pětka" bude 4,78 m dlouhá a 1,86 m široká a cestující na zadních sedadlech se budou moci potěšit královským místem na nohy, který bude dílem velkého rozvoru 2,82 m (dnes 4,74 m, 1,78 m a 2,75 m).
Pod kapotou se objeví třetí generace hydraulického pérování Hydractive, která dokáže zachovávat světlou výšku vozu a zároveň měnit chování vozu podle způsobu jízdy a jízdních podmínek.
Pod dlouhou přední kapotu se vejde i zážehový šestiválec o objemu tři litry s výkonem 158 kW. Další benzínové motory budou mít objemy 1,8 (94 kW) a 2,0 l (105 kW). Turbodiesely nabídnou výkonovou škálu od 81 do 153 kW. Velmi zajímavý je i rozměr kotoučů brzd. Vpředu budou mít na sedan této třídy nevídaných 330 mm, vzadu pak 304 mm.
Vůz se oficiálně představí v lednu na bruselském autosalonu a jeho prodej začne pravděpodobně na jaře příštího roku.