Článek
Nejvýraznější vizuální změnou je příď, která nově už masku ani nepředstírá. Nárazník je čistě tvarovaný. Zásuvka pro nabíjení v předním nárazníku zůstává, nové jsou i světlomety a zadní svítilny. Zcela nových je devět odstínů laku karoserie.
Uvnitř nově najdete ambientní osvětlení, celý interiér lze konfigurovat ve dvou barevných provedeních. Kona Electric je poprvé vybavena 10,25“ digitálním přístrojovým štítem, zatímco volitelný 10,25“ displej multimediálního a navigačního systému byl převzat z minulé modernizace.
Po stránce technologií facelift nabízí nově například hlídání slepého úhlu, varování o provozu při couvání, asistenta pro bezpečné vystupování či pokročilejší možnosti konektivity včetně mobilní aplikace.
První jízda v novém Hyundai i20: Povedený prcek se zajímavou technikou
Pohon zůstává nezměněn. Na výběr jsou dvě varianty. Verze s prodlouženým dojezdem je vybavena akumulátory s kapacitou 64 kWh a elektromotorem o nejvyšším výkonu 150 kW (204 k), který umožňuje zrychlení z 0 na 100 km/h za 7,9 sekundy. Základní verze má kapacitu akumulátorů 39,2 kWh a poskytuje nejvyšší výkon 100 kW (136 k). Z nuly na 100 km/h zvládne za 9,9 sekundy.
Od modernizace pro modelový rok 2020 se montují vylepšené pneumatiky, s nimiž se dojezd verze s 64kWh akumulátory prodloužil na 484 kilometrů (WLTP) na jedno nabití. Model s kapacitou akumulátorů 39,2 kWh nabízí dojezd až 305 kilometrů (WLTP).
Přesný datum příchodu na trh ani nový ceník korejská automobilka zatím neuvádí.