Článek
Střešní sklo je velké bezmála dva metry čtvereční, jde o výrazný prvek, který pomáhá designu mladoboleslavské novinky. Běžná skla mají tloušťku 4,5 mm, v tomto případě je použité sklo robustnější – má 5 mm, což samozřejmě zvyšuje i hmotnost. Sklo samotné mimochodem váží 22,8 kg. Linie automobilu nekazí do střechy integrovaná anténa pro příjem radiosignálu.
Běžná skla se při nehodě rozbijí na stovky malých kusů, střešní sklo v Rapidu Spaceback má dvě vrstvy (a mezi nimi bezpečnostní fólii), tím je zabráněno vysypání. Panoramatická střecha na popisovaný model stojí 17 tisíc korun.
Saint-Gobain Sekurit v Česku vyrábí skla do automobilů od roku 1994 v Hořovicích, kde zaměstnává 550 pracovníků. Mezi její patrně největší úspěchy patří dodávka pro Ferrari – konkrétně pro model LaFerrari. Jeho odlehčené čelní sklo je tlusté pouhé čtyři milimetry.