Hlavní obsah

Project Kingsman: Když je drsný teréňák málo

Se zajímavými úpravami terénního Land Roveru Defender se roztrhl pytel. Je to tím, že se přestal vyrábět? Možná. Zajímavé ovšem je, kam ty úpravy postupují. Podívejte se třeba na Project Kingsman. To zajímavé je pod kapotou.

Foto: East Coast Defender

East Coast Defender Project Kingsman

Článek

Ani za dobu svého dlouhého, předlouhého panování ve třídě tvrdých terénních automobilů, nebyl defender tak obletovaný, cizelovaný, oceňovaný nebo vylepšovaný. Před nedávnem jsme vám třeba ukázali auto, které dostalo místo svého standardního dieselu benzínový čtyřválec z Fordu Mustang. [celá zpráva]

Jenže tahle úprava od East Coast Defender je o něčem jiném. Posunuje auto zcela jinam. Tak třeba už jen ten základ – celé šasi bylo odmontováno a vyrobeno znova. Tentokrát s perfektní galvanickou ochranou, která by měla zamezit korozi. Pak tu jsou výkonnější brzdy, nový výfuk Borla.

Foto: East Coast Defender

East Coast Defender Project Kingsman

Samotná karoserie Land Roveru Defender 110 se nezměnila moc. Má nový lak, velkou ochrannou klec, kameru na couvání, LED osvětlení apod.

A proč to všechno? No protože pod přední kapotou se usídlil vidlicový osmiválec Chevy LC9 o objemu 5,3 litru. Výkon 320 koní samozřejmě znamená změnu i převodovky (automatická šestistupňová stejné značky) nebo kola s all-terrain pneumatikami.

Foto: East Coast Defender

East Coast Defender Project Kingsman

Komu je těch 320 koní málo, firma nabízí ještě jednu verzi. Jmenuje se Project Viper a tam je motor Chevy LS3 V8 6,2 l s výkonem 430 koní. Ale přece jen motor z Chevroletu Corvette se hodí k terénnímu autu méně než tento slabší, který můžeme nalézt originálně třeba v Chevroletu Suburban. A cena? Zatím nezveřejněna. Ten auťák s motorem z corvetty ale stojí 300 000 dolarů.

Související témata:

Výběr článků

Načítám