Článek
Mulliner je vrcholem SUV Bentayga a nabízí řadu „vylepšení na míru“. Novinka se vyznačuje dvojitou diamantovou mřížkou chladiče. K ní se připojují dvoubarevná zrcátka a exkluzivní 22palcová kola se samonivelačními středovými kryty.
Zákazníci, kteří hledají něco méně okázalého, se mohou rozhodnout pro specifikaci Mulliner Blackline, která aplikuje lesklou černou úpravu na všechny vnější chromované prvky s výjimkou odznaků Bentley. Aby byl vzhled kompletní, model jezdí na 22palcových lesklých černých kolech.
Interiér nabízí konfiguraci sedadel 4 nebo 4+1 s luxusními sedadly jako v letadle. Nabízejí 22směrné nastavení výkonu a také automatický systém klimatizace, který zapíná topení, ventilaci nebo obojí současně.
Sedadla mají také funkci nastavení polohy, další bederní masážní polštáře a šest nezávislých tlakových zón, které umožňují 177 nastavení. V režimu Relax se navíc sedadla sklopí téměř o 40 stupňů, zatímco ze zadní strany předních sedadel se vysouvá kůží obšitá opěrka nohou.
Bentayga EWB Mulliner se vyznačuje tříbarevným rozdělením. Designérský tým vybral osm různých barevných kombinací, ale zákazníci si mohou vybrat libovolné tři barvy na přání. Tehdy najdou kupující téměř 4000 tříbarevných barevných kombinací interiéru. Mulliner se liší i dalšími materiály uvnitř a má také speciální plaketu na palubní desce.
Test Bentley Continental GT V8 Mulliner: Když okřídlené B nestačí
Pod kapotou je dvakrát přeplňovaný čtyřlitrový osmiválec s výkonem 404 kW, 550 k, a točivým momentem 770 Nm. To vozu umožňuje zrychlit z 0 na 96 km/h za 4,5 sekundy, než dosáhne maximální rychlosti 290 km/h. SUV má také vzduchové odpružení a řízení zadních kol.
V květnu loňského roku uvedený model EWB jako Extended Wheelbase, tedy v překladu „prodloužený rozvor“, je mezi nápravami prodloužen o 180 mm. Veškerý prostor navíc je určen pro cestující vzadu.