Článek
Koupit si auto v Singapuru může připomínat nákup limonády v automatu. Zákazník přijde k velké skleněné krabici, vybere si auto a ono mu za dvě minuty dole vyjede z vrat. Ale ještě ho nemusí platit. Jeho vysněné auto je totiž vystaveno příliš vysoko, aby se mohl rozhodnout, zda ho chce, či ne. A tak mu ho speciální dokovací systém AIMS (Automotive Inventory Management Systém) vyzvedne pomocí jakýchsi roštů, sveze dolů, kde si ho zákazník prohlídne nebo projede a případně ho AIMS zase vrátí výtahem na své místo.
Samozřejmě že takový systém se nedělá pro dacie, ale pro velmi drahá a velmi exkluzivní auta. Samozřejmě že to není nejlevnější parkování aut, ale zato je to nejfantastičtější marketingový tah. Větší výkladní skříň prostě mít firma nemůže.
Systém stohování aut není ale nijak nový. Využívají ho ale většinou velké domy, které tak zvyšují kapacitu svých podzemních parkovišť, protože tu nemusí být obslužné komunikace. Vše se děje automaticky.