Článek
Zatím to je jen prototyp, takže hned zítra nemusíte spěchat do zastoupení Hondy, abyste stihli ještě před víkendem objednávku. Na skutečné sériové auto budeme muset ještě nějakou dobu čekat. Ale vzhled, ten by se asi moc měnit neměl.
Zase jde o tu nejrychlejší verzi, která má dramatické nárazníky, křídla, velká kola, nebo dokonce vstup vzduchu kapotou. Aby také ne, vždyť pod kapotou by měl být opět pořádný kus železa (hliníku), který bude dopovaný turbodmychadlem. Specifikaci zatím Honda nezveřejnila. Odhaduje se, že z dvoulitru vydoluje něco kolem 300 koní.
Na dvacetipalcových kolech to novému civicu moc sluší, vždyť tahle nová generace se protáhla a vypadá víc jako kupé. To je zatím vše, co o téhle krásné hračce víme, takže se na ní těšíme, stejně jako největší konkurenti – Subaru WRX STI, Volkswagen Golf R či Ford Focus RS.