Článek
Auto bude patrně nabízet prostor o třídu vyšší, než je v této kategorii obvyklé. Co nás k takovému odvážnému tvrzení vede? Především to, že karoserie má celkem slušné rozměry 4,5 x 1,8 x 1,5 m, a to vše na rozvoru parádních 2700 mm!
Podvozek a jiné části pak budou konstrukčně vycházet z Fiatu Bravo. Motory budou typické pro koncern Fiat. Bude se jednat o paletu agregátů od maloobjemových přeplňovaných zážehových verzí až po silné turbodiesely. Spektrum výkonů by se mělo pohybovat v rozmezí 88 kW do 162 kW. Nabídka bude obsahovat jak manuální šestistupňové převodovky, tak i jejich automatické verze. Více k technice zatím výrobce nesdělil.
:. Nová Lancia Delta
Design vozu pak nenechá nikoho na pochybách, že Lancia pokračuje ve své výrazné designerské linii, započaté už před více než deseti lety. Tehdy představený model Ypsilon byl hodně zvláštní. Delta pokračuje ale více v rozvinutí vzhledu nové generace ypsilonu, který byl několikrát „pochválen“ cenou za design.
Pětidveřový hatchback bude mít v interiéru nejen dostatek místa, ale bude také disponovat slušnou výbavou. I ta má původ ve Fiatu, takže zde například najdeme systém Blue, který je vlastně ohromným komunikačním centrem, které spolupracuje s mobily, přehrávači či klasickými flash paměťmi.
:. Velmi povedený interiér nové delty.
Automobil se bude zcela jistě prodávat i v České republice, protože Fiat vytvořil zastoupení modelů Lancia i zde. Podle vyjádření zástupců firmy se na vůz můžeme těšit pravděpodobně na podzim tohoto roku.