Článek
Místo neustálého růstu čelní masky Audi můžeme očekávat, že si s konceptem tohoto designového prvku bude značka hrát ve smyslech, ve kterých to dosud nebylo vídáno. „Možná se prolne hranice mezi maskou a jejím okolím - rám už není hranice,” uvedl šéf designu exteriérů Audi Andreas Mindt na losangeleském autosalonu.
Zčásti je posun vidět mimo jiné na modelu e-Tron GT. Jakožto elektromobil má potřeby chlazení poněkud odlišné od konvenčního auta s motorem vpředu, a tak i jeho čelní maska vypadá trochu jinak. A není větší než u existujících Audi. [celá zpráva]

Audi e-Tron GT
„Když nalakujete masku na černo, vypadá větší. Když ji uděláte v barvě karoserie, vypadá menší. Je spousta věcí, co můžete po stránce architektury udělat, a máme na to spoustu dobrých nápadů,” dodal.
Masky BMW naopak rostou
Další bavorská automobilka, BMW, však u svých aut masky stále zvětšuje, a nezáleží na tom, zda jde o elektromobil či o konvenční vůz. Nedávno představené a v Los Angeles také prezentované SUV X7 má ledvinky na přídi naprosto gigantické.

BMW X7 (2018)
A koncept iNext, jehož sériová podoba má přijít na svět v roce 2020, je snad má ještě větší - a mnohem víc vypadají jako hlodavcovy přední zuby. Převzalo tedy BMW symbolické žezlo neustále rostoucích masek chladiče?

Samostatné ledvinky budou součástí minulosti
Naštěstí i jemu jednou na nárazníku místo dojde. Doufejme, že se to stane dřív, než nějaký model překoná současného krále tlam na přídi, Toyotu Avalon.

Toyota Avalon Touring
Může se vám hodit na Garáž.cz