Článek
Už základ, tedy rám, je zcela nový. Je to poctivá rukodělná práce. Rám musí vydržet ledacos, protože auto nemá být obyčejný teréňák, který případné překážky překoná, přeleze, přejede… Tohle auto je určeno na to, aby skákalo, bláznilo, létalo a překážky nechávalo pod a za sebou.
K tomu mu dopomáhá i pořádný motor. Jde o vidlicový osmiválec o objemu sedm litrů s výkonem 730 koní. Pokud byste otevřeli kapotu, uviděli byste velké nic. Tam totiž agregát nesedí. Je umístěn pěkně doprostřed a co nejvíc dolů, aby nepřekážel a nezvyšoval těžiště. Přes čtyřstupňovou automatickou převodovku posouvá výkon na zadní kola.
Ale pojďme se podívat na nápravy. Ty jsou extrémně dlouhé a extrémně dlouhý je i zdvih pružicích jednotek Fox. Extrémně dlouhé – přes půl metru vepředu a 68 cm vzadu!
Uvnitř jsou skořepinová závodní sedadla a přístrojovka z chevroletu. Ovšem řádně upravená. Nejde ani tak o potažení přístrojovky alcantarou. Jde třeba o to, že za volantem nejsou klasické budíky, ale vlastní elektronické. Samozřejmě že volant nemá žádný airbag, ten by na prvním skoku vystřelil. Tohle je sportovní Sparco.
Ptáte se, kolik tahle legrácka stojí? Tak to se budete muset zeptat výrobce. Jde o firmu Roadster Shop z Illinois, která je známá tím, že upraví a postaví cokoliv – od tříkolky pro synáčka s pohonem na akumulátorovou vrtačku až po podobná děsivá monstra. A takhle firma dělá vše na zakázku, takže samozřejmě cenu řekne jen zákazníkovi.