Článek
Projev Herberta Diesse, generálního ředitele koncernu Volkswagen, měl být vrcholem summitu Financial Times „Future of the Car“, tedy v překladu „Budoucnost aut“. Diess se před posluchači rozpovídal mimo jiné o elektromobilitě a rychlosti, se kterou na trh přichází.
Ostrá verze GTX dorazí s faceliftem elektrického Volkswagenu ID.3

„Děláme vše pro růst, ale jeho dosažení vyžaduje obrovské investice a čas. Potřebujeme, aby byly upraveny nebo postaveny nové závody, abychom měli k dispozici kapacity na výrobu baterií a vybudovali bezpečný a udržitelný dodavatelský řetězec,“ uvedl Diess.
Podle Diesse je zatím nereálné, aby celý automobilový průmysl přešel na elektromobilitu ještě rychleji, než je nyní nastaveno. „Nemůže to být rychlejší,“ řekl s tím, že zájem o elektrická auta je sice obrovský, ale je třeba vyčkat. I tak ale generální ředitel VW věří, že má jeho společnost ambice stát se světovou jedničkou v prodejích i výrobě aut na baterie.
Malá elektrická škodovka na první skice. Dostane sourozence od Volkswagenu a Cupry

Diess dále uvedl, že největší potenciál vidí v příchodu tří malých, levných elektromobilů do městského provozu, konkrétně se bude jednat o modely Volkswagenu, Seatu a Škody. Ty by měly dorazit v roce 2025.