Článek
Konec výroby elektromobilu BMW i3 oslavuje kromě desetikusové edice HomeRun také osmnáct kousků ve zlaté barvě, které si převzal zákazník v mnichovském BMW Weltu, centrále automobilky. Ano, jeden zákazník, ovšem nikoliv sběratel - je jím mnichovská autopůjčovna CarVia.
BMW ukončilo výrobu nadčasového elektromobilu i3

Lesklý zlatý lak doprovází černá střecha, kapota a zadní čelo. Černá jsou také kola, v interiéru naopak vidíme modré detaily. Vozy budou k půjčení od 40 eur (986 korun) na den; při půjčení na víkend je cena 56 eur (1381 korun) na den.
Všechna auta jsou variantou i3s, což znamená výkon 184 koní a točivý moment 270 Nm, pohánějící zadní kola. Jejich baterie má využitelnou kapacitu 37,9 kWh a podle normy WLTP je dojezd na jedno nabití až 285 km.

Předání posledních osmnácti vyrobených BMW i3s
BMW i3 stálo u zrodu divize i automobilky BMW, která do nabídky přidala elektrická auta. Původně mělo baterii o využitelné kapacitě pouhých 18,8 kWh, ovšem postupně rostla.
Unikátní bylo také verzí REx, která k baterii přidávala malý benzínový dvouválec schopný ji za jízdy dobíjet. Celkem se tohoto modelu za 8,5 roku produkce vyrobilo přes 250 tisíc kusů.