Článek
Závodní specialista Manthey se při vylepšování výkonu a jízdy v rámci Porsche Cayman GT4 RS vydal zajímavou cestou. Místo toho, aby zvyšovala výkon, se společnost zaměřila na aerodynamiku, odpružení vozu a další parametry. Čtyřlitrový benzinový šestiválec Porsche tak zůstal netknutý.
Úpravy začínají hned od přední části, kde je větší splitter a další aerodynamické ploutvičky po stranách. Pod kapotou je nový karbonový spodek pod motorem, který pomáhá zvýšit přítlak. Manthey také vyvinul nové zadní křídlo, které je o 3,4 palce širší a má výraznější koncovky než u standardního modelu.
Přepracováno bylo také odpružení vozu. Vzpěry nově nabízejí čtyři různé úrovně nastavení včetně odskoku a komprese. Pružiny jsou také o 20 % větší. Manthey dále upravil i ocelové brzdové vedení a přidal nové brzdové destičky. Upgrade završuje ještě speciální sada z uhlíkových vláken pro zadní křídlo, podběhy a přední nápravu.
Porsche s touto úpravou zvládne německý Nürburgring zajet za 7:03,121, což je o 6,179 sekundy rychleji než standardní GT4 RS. Zajímavostí je, že je pak jen o čtyři sekundy pomalejší než legendární hypersport 918 Spyder.