Článek
Porsche začalo na technologii 3D tisku pracovat společně s firmami Mahle, velkým jménem mezi výrobci pístů, a Trumpf. K výrobě nových dílů používá kovový prach o vysoké čistotě a proces laserového fúzování kovu. Kovové částice se při něm zahřejí laserovým paprskem a následně rozprostřou do formy pro danou součástku, v tomto případě píst. Díky tomu lze vytisknout téměř jakýkoli tvar.
Řidič Porsche převážel vířivku neuvěřitelným způsobem

Díky tomuto způsobu výroby jsou písty, které pracují v motoru Porsche 911 GT2 RS, o 10 % lehčí než ty původní. Mají navíc integrovaný a uzavřený chladicí kanál v koruně pístu.
Podle Franka Ickingera, jednoho z inženýrů automobilky Porsche, díky tomu mohly být zvýšeny maximální otáčky motoru a optimalizováno spalování. 3,8 l plochý šestiválec se dvěma turby tak dává až o 30 koní víc - místo 700 koní bude dávat až 730.
Porsche Cayenne GTS je opakem downsizingu. Vrací se s osmiválcem

Porsche už s technologií 3D tisku pracuje i v jiných oblastech výroby aut. Například od května pomocí ní vyrábí i části sedadel do modelů Porsche Cayman a Boxster a divize Porsche Classic tak vyrábí některé díly pro staré modely.
Co se 911 GT2 RS týče, Porsche zatím neoznámilo, kdy začne motory s takto vyrobenými písty prodávat a jestli se tak vůbec stane.

Porsche 911 (911.2) GT2 RS