Článek
Boxster i Cayman dostanou před svůj název číslo 718 s odkazem na Porsche 718 z roku 1957. Tehdejší 718 slavil úspěchy se svým plochým čtyřválcem na závodních tratích, když například v roce 1958 vyhrál závod 24h v Le Mans ve své třídě a následující dva roky po sobě i Targa Florio na Sicílii.
A pod kapotami boxsteru (a později i caymanu) už skutečně nenajdete šestiválce, nýbrž pouhé čtyřválce. Tradiční milovníci značky to budou chápat jako zradu, jakkoliv potentní nový čtyřválcový boxer nejspíš bude.
Základní verze dvoulitrového motoru nabízí 300 koní a 380 Nm točivého momentu (1 950 až 4 500 otáček). Proti minulé základní verzi jde o nárůst o 35 koní a 100 Nm.
Maximálka 285, mírně nižší spotřeba
Silnější provedení nabídne z téhož zdvihového objemu 350 koní a 420 Nm. Verze S ve spojení s automatickou převodovkou zvládne zrychlit na 100 km/h během 4,2 sekundy a jede až 285 km/h. To je o trochu více než dříve - současný boxster „umí” v případě manuální převodovky 279 km/h.
Porsche udává o 13 procent nižší spotřebu paliva, 300koňová verze si vezme 6,9 l, silnější pak o čtyři deci více. Kromě nových motorů je v autě nový otočný systém pro ovládání jízdních režimů (má jej i nová 911) a nové jsou i bi-xenony s diodami pro denní svícení. Nový je i volant a multimediální systém.
Ceny v Německu začínají na částce 1,5 miliónu korun.