Článek
Změny na vnějším designu jsou spíše kosmetického rázu: zepředu jsou odlišnosti patrné na větších nasávacích otvorech. Z bočního pohledu působí automobil delším dojmem zásluhou více skloněného zadního okna. Při pohledu zezadu poznají znalci značky nové víko zavazadelníku, větší zadní okno a širší spoiler. Jiné umístění našla i registrační značka.
Panamera Turbo Executive a Panamera 4S Executive nabízí díky o 15 cm delšímu rozvoru více prostoru na zadních sedadlech.

Porsche Panamera
Novinkou je verze S E-Hybrid poháněná elektrickým motorem o výkonu 95 k (70 kW). Energie pro elektromotor se uchovává v lithium-iontovém akumulátoru (kapacita 9,4 kWh). Za necelé čtyři hodiny lze akumulátor dobít po připojení do běžné elektrické sítě. Akční rádius při jízdě čistě na elektrický pohon však příliš nezaujme – pouhých 36 kilometrů.
Zajímavým údajem je normovaná spotřeba paliva (7,1 l dle NEDC), otázkou samozřejmě je, zda tato hodnota bude platit i mimo laboratoře. Doba zrychlení z klidu na 100 km/h činí zajímavých 5,5 s, nejvyšší rychlost je 270 km/h.

Porsche Panamera (facelift, 2013)
Do věčných lovišť se odebral 4,8litrový osmiválec. Nahrazuje jej vidlicový šestiválec s objemem tři litry a přeplňováním pomocí dvojice turbodmychadel. Ten nabídne kromě o osmnáct procent nižší normovaně naměřené spotřeby také mírně vyšší výkon - 420 koní (+ 20 k) a točivý moment 520 Nm (+20 Nm).
Standardem všech výbav jsou nyní bi-xenonové světlomety, multifunkční volant a elektricky ovládané víko zavazadlového prostoru. Rozšířila se i nabídka asistenčních systémů. Adaptivní tempomat nyní aktivně zasahuje do procesu brzdění v krizových situacích, přepracovaný je i systém rozpoznávání dopravních značek pomocí kamery a varování při změně jízdního pruhu.
Omlazená panamera se v tuzemsku začne prodávat od července. Ceny začínají na částce 81 849 euro (cca 2,04 miliónu korun) za model Panamera Diesel, hybridní verze stojí 110 409 euro (2,76 miliónu korun).

Porsche Panamera (facelift, 2013)