Článek
Tahle streamovací služba bude samozřejmě online, bez reklam a nabídne hromadu služeb, které mohou mít už dnes majitelé telefonů, tabletů nebo počítačů Apple. Taycan tak bude muset být stále připojen k internetu, což dnes už není nijak výjimečné.
A co ještě prozradila tahle jediná fotka? Třeba rozložení přístrojů na palubní desce a tradiční umístění stopek na horní hraně pod oknem.
Automobilka už nyní ukazuje, jak schopné auto je. Je to 24 hodin, co se pochlubila, že taycan ujel na okruhu Nardo 3425 km za 24 hodin. To by asi tak neohromilo, kdyby to bylo auto se spalovacím motorem.
Ovšem elektromobil s dlouhým dobíjením? Tedy… Ono to dobíjení nebylo tak dlouhé. Testovala se zde i nová osmisetvoltová nabíječka značky Porsche, která výrazně zkracuje dobíjecí čas a ve spolupráci se stejně napěťovou soustavou vozu nabízí konzistentní výkon i během mnoha akcelerací. Výkon neklesá, i když je odběr energie opravdu extrémní.
Porsche dávkuje svoje informace pomalu a opatrně. Už teď je ale jasné, že auto bude trhák. Vždyť už dnes má víc předobjednávek než elektromobil Volkswagen I.D.3, i když jde o sporťák s výkonem 440 kW (598 koní) a neznámou cenou, která však nebude nijak podbízivě nízká.