Článek
O pohon se stará klasicky plochý šestiválec plněný dvojicí výfukových turbodmychadel s proměnnou geometrií rozváděcích lopatek, jehož výkon byl ve srovnání s modelem 911 Turbo zvýšen o 30 k na 530 k (390 kW). Točivý moment má nejvyšší hodnotu 700 Nm.
Spotřeba paliva je stejná jako u verze 911 Turbo – v kombinovaném režimu 11,4 l/100 km. Porsche 911 Turbo S je standardně vybaveno dvouspojkovou sedmistupňovou převodovkou PDK a pohonem všech kol Porsche Traction Management (PTM).
Novinkou je systém Porsche Torque Vectoring (PTV), jehož součástí je také mechanický samosvorný diferenciál. Funkce Launch Control obsažená v paketu Sport Chrono Turbo umožní 911 Turbo S akcelerovat z klidu na 100 km/h během 3,3 vteřiny a zrychlit na 200 km/h za 10,8 vteřin. Nejvyšší rychlost činí 315 km/h.
Součástí standardní výbavy jsou také keramické brzdy PCCB (Porsche Ceramic Composite Brake).
Cena modelu 911 Turbo S Coupé pro evropský trh bude činit 145 400 euro (cca 3,7 miliónu korun + daň). Kabriolet pak bude stát 154 900 eur (cca 4 milióny korun + daň). Na český trh Porsche 911 Turbo S dorazí v květnu 2010.