Článek
Za enormní silou stojí kombinace čtyřlitrového motoru V8, který sám dává 599 koní, s elektromotorem o 176 koních. Cayenne tak zrychlí na stovku za 3,7 sekundy a jeho nejvyšší rychlost je 295 km/h, verze Cayenne Coupé je o desetinu sekundy a 10 km/h rychlejší.
Elektromotor čerpá energii z baterie o kapacitě 25,9 kWh, která vozům stačí na 70–73 km elektrické jízdy v závislosti na verzi. Do plna se baterie nabíjí méně než 2,5 hodiny díky 11kW nabíječce na palubě vozu.
Standardním vybavením verzí Turbo E-Hybrid je vzduchové odpružení s dvoukomorovými tlumiči o dvou na sobě nezávislých ventilech, které je samozřejmě adaptivní a nastavitelné, stejně jako lakování lemů blatníků či LED Matrix světlomety. Za příplatek je možno mít natáčení zadní nápravy či vektorování točivého momentu.
Ke karosářské verzi Coupé je k mání paket GT, který sníží podvozek o 101 mm a nabídne karbonové brzdy a přepracovanou elektroniku i podvozek. Ten má na předních kolech zhruba půlstupňový negativní odklon pro lepší agilitu a přilnavost v zatáčkách. Tento paket bude k mání jen na trzích, kde není dostupná ryze spalovací verze Turbo GT, což zahrnuje většinu Evropské unie.
Známý je už i německý ceník, který začíná na 176 324 eurech (cca 4,3 milionu korun) za Cayenne Turbo E-Hybrid. Verze Coupé je o 3451 eur (83 tisíc korun) dražší, s paketem GT začíná na 208 454 eurech (cca 5 milionů korun).