Článek
Běžně by nějaký složitější nebo neobvyklý problém s autem znamenal, že vůz bude dlouho v servisu a řada různě zkušených techniků se bude snažit přijít na to, co je s ním špatně.
Nejen pro ně je určen systém Tech Live Look, který je kombinací tzv. rozšířené reality a chytrých brýlí.
Slouží k tomu, aby technický expert mohl detailně pomoci mechanikovi v kterémkoli dealerství po Spojených státech s problémem, se kterým si mechanik neví rady. Expert může mechanikovi přímo do brýlí posílat schémata, případně mu jinak radit, a to v reálném čase.
Mechanik má tyto informace dostupné přímo před sebou, i když se dívá pod kapotu vozu. Nemusí tedy odbíhat k notebooku, kam mu třeba expert poslal e-mail, nebo se snažit pochopit, co expert říká, jen z telefonního hovoru.
Hlavní výhodou systému je samozřejmě úspora času. Doba potřebná pro opravu je údajně s novým systémem o 40 procent kratší. Během letošního a příštího roku by systém měl být nasazen ve všech 189 dealerstvích Porsche v USA.