Článek
Rozvor se v tomto případě prodloužil o 150 mm na 3100 mm a celková délka se zvedla z 5049 mm na 5499 mm. A protože to má být model speciálně luxusní a pohodlný, je tu v základní výbavě například panoramatická střecha, elektricky ovládaná a vyhřívaná sedadla vpředu i vzadu nebo adaptivní podvozek.
Za příplatek pak je speciální střední box s výsuvnými stolky nebo nový zábavní systém s 10,1palcovými obrazovkami zavěšenými na opěrky předních sedadel. Ty jsou vyjímatelné a komunikují s celým vozem, takže je třeba vidět, jak rychle auto jede, nebo lze z nich přenastavit navigaci.
Verze Executive bude k dispozici se všemi motory. Samozřejmě že čím silnější motor, tím i další výbava zdarma navíc, jako třeba natáčecí zadní náprava, servomechanické dovírání dveří, ambientní osvětlení…
A když říkáme, že všechny motory, tak tím myslíme i úplnou novinku – základní šestiválec. Ten dosud nové generaci chyběl. Jde o vidlicový šestiválec o objemu tři litry, který známe například z Audi S5. Nabízí výkon 243 kW, což je o 15 kW více, než tomu bylo u základního motoru předchozí generace. Hlavní výhodou má být nižší spotřeba, a to až o litr. Ale údaji průměrné hodnoty 7,5 l na 100 km moc nevěříme.
Auto s tímto motorem by mělo stát v přepočtu 2,4 miliónu korun, o kus víc pak s příplatkovým pohonem všech kol.