Článek
Porsche tedy nasadí hybridní pohon nejen do řady Cayenne, ale také do dnes vyvíjeného modelu Panamera. Tento vůz vzbuzuje emoce u zákazníků již více než rok, a přitom se jeho premiéra chystá až na příští jaro.
Hybridní pohon bude v tomto modelu uspořádán tak, že samotný elektromotor bude samostatnou jednotkou mezi motorem s převodovkou. Navíc dostane svou vlastní spojku. Akumulátory dodávající energii budou uloženy pod podlahou zavazadlového prostoru za zadní nápravou.
Elektronika ovládající celý systém bude moci vybírat ze všech kombinací režimů - plný elektropohon, kombinace nebo samostatně funkční zážehový agregát. Podle zprávy Porsche by se měla průměrná spotřeba vozu dokonce dostat až na 9 l na 100 km.
:. Porsche Panamera hybrid
Porsche navíc ve své tiskové zprávě ujišťuje všechny případné zájemce, že vůz, o němž je zatím tak žalostně málo informací, bude mít vzadu dvě plnohodnotná sedadla, která nabídnou dostatek místa pro kolena i hlavu, a to i přes rychle se svažující střechu.