Článek
Změny na vnějším designu pozná jen znalec, na první pohled totiž vše zůstalo při starém. Když před sebe postavíte současnou a původní 911, všimnete si možná nových předních světlometů se čtyřbodovým denním svícením, upraven byl i kryt motoru s vertikální mřížkou, nové jsou i zadní svítilny.
Uvnitř vozu je nový multimediální dotykový systém (fotografie vnitřku automobilka zatím nezveřejnila), to nejpodstatnější se ale odehrálo v motorovém prostoru. Tedy vzadu.
Přibyla dvě turbodmychadla
Ploché šestiválce nyní mají objem rovné tři litry, což je méně než dříve, kdy součet pracovního prostoru všech šesti válců dával číslo o 0,8 litru vyšší, a plnění motoru bylo atmosférické.
Nyní dostal plochý šestiválec dvě turbodmychadla. Přeplňování se teď vyhne pouze ultimativním, ryze sportovním verzím GT3 a GT3 RS.
Základní provedení nabídne 370 k (272 kW), silnější v modelu 911 Carrera S pak o 20 koní více než dříve – tedy 420 koní (309 kW). Točivý moment vyskočil o 60 newton metrů na 450 Nm, respektive 500 Nm.
Až o jeden litr se snížila spotřeba paliva (od 7,4 l/100 km), verze S s automatickou převodovkou PDK a paketem Sport Chrono dovede zrychlit na „stovku” za 3,9 sekundy. Nejvyšší rychlost nepatrně stoupla na 295 km/h (+ 6 km/h), u verze S pak na 308 km/h (zvýšení o 4 km/h).
Stejné změny jako u Carrery Porsche připravilo pro otevřenou verzi. Kabriolet se rovněž poprvé ukáže příští týden na frankfurtském autosalonu.