Článek
Když se podíváte důkladně, změny na vnějším designu odhalíte bez větších problémů. Jde o větší mřížku chladiče a přepracovaný nárazník, jinak tvarované jsou i přední blatníky. Standardem jsou nyní bi-xenonové světlomety, verze Turbo dostala světla s kamerou (PDLS) upravující paprsek na základě protijedoucích vozidel.
Vzadu pak u všech verzí najdete jiný tvar zadních světel, jinak tvarované jsou i koncovky výfuku. Uvnitř by měl být nový volant a zadní odvětrávaná sedadla, snímek interiéru ale zatím tiskové oddělení stuttgartské značky nevydalo.
V8 u verze S v propadliští dějin, Turbo jej stále má
Největší změnou je nahrazení atmosférického, 4,8litrového osmiválce verzí s šestiválcem a dvěma turbodmychadly. Výkon nové V6 činí 420 koní (309 kW) při 6000 otáčkách za minutu a 550 Nm točivého momentu, dostupného od 1350 do 4500 otáček.
Velkou změnou je také nasazení plug-in hybridního ústrojí. Kompresorem přeplňovaný V6 nabízí 333 koní (245 kW), elektromotor dodá dalších 95 koní (70 kW). Celkový výkon, který kvůli odlišným otáčkám největšího výkonu není prostým součtem obou hodnot, dosahuje 416 koní neboli 306 kW. Točivý moment vrcholí hodnotou 590 Nm v rozmezí 1250 až 4000 otáček za minutu.
Vrcholné provedení Turbo s přeplňovaným V8 pod kapotou dostalo navíc 20 koní (celkem nyní 520 k). V nabídce je i jeden diesel, přeplňovaný šestiválec o výkonu 240 koní. Porsche u všech verzí mírně upravilo nastavení podvozku, jinak je naladěný i standardně dodávaný start/stop systém. Všechny motory jsou spojeny výhradně s osmistupňovou automatickou převodovkou.
Ve světové premiéře se občerstvený cayenne ukáže začátkem října na autosalonu v Paříži.