Článek
Verze GTS je v portfoliu modelů Porsche vždy specifickou záležitostí. Bývá krom modelů GT nejvíce zaměřena na řidičské potěšení a stojí zpravidla výkonově i cenově mezi verzí S a Turbo. Přičemž druhá jmenovaná varianta vsází především na výkon.
Jako hračka. Porsche Macan je po faceliftu hodnotnější, jízdně stále překvapuje

U Macanu tomu není jinak, po modernizaci ale dostal patnáct koní a dvacet newtonmetrů navíc. Vidlicový šestiválec o zdvihovém objemu 2,9 litrů tak nyní nabízí 280 kW, 375 koňských sil a 520 Nm maximálního točivého momentu.
Vylepšena byla podle Porsche i dvouspojková převodovka PDK, má řadit rychleji. To znamená zrychlení na stovku za 4,5 sekund a maximální rychlost 261 km/h. Designově samozřejmě Macan GTS kráčí ve stopách jiných verzí zmodernizovaného Macanu, včetně zádě se spojenými svítilnami.
Řada aut nemusí mít od ledna dálniční známku

Specifikem GTS jsou tradičně černá dvacetipalcová kola. Macan GTS už lze objednávat a v Německu přijde v základu na 77 880 eur. Vzhledem k tomu, že české zastoupení ceny v eurech pravidelně přepočítává, vyjde nové GTS bez příplatků na 1,9 milionu korun.