Hlavní obsah

Porsche lehce omladilo macan, nabízené motorizace zatím tají

Novinky, maž

S novými SUV modely se během posledních osmi hodin roztrhl pytel - ukázala se nejenom nová Audi Q3, ale také omlazené Porsche Macan. Vzhled je nyní sportovnější, o nabízených motorizacích však automobilka zatím mlčí.

Foto: Porsche

Porsche Macan (2018)

Článek

První generace macanu přišla na trh v roce 2014, celkem se prodalo 350 000 vozidel. Vnějšími rozměry šlo o menšího bratra SUV Cayenne - macan je s rozměry 4699 x 1923 x 1624 mm o 146 mm kratší, o 16 mm užší a o podstatných 82 mm nižší než cayenne.

Rozměry zůstaly zachovány, nová generace má sportovnější design, který se podle autorů inspiroval u sportovních modelů 911 a 918 Spyder. To je sice trochu nadnesené tvrzení, faktem ovšem je, že široký pás u zadních světel působí velice dobře a přiostřená přední maska taktéž. Velké změny to popravdě nejsou, nejspíš ani nebyly potřeba.

Foto: Porsche

Porsche Macan (2018)

Foto: Porsche

Porsche Macan (2014)

Nové barvy, uvnitř nový displej

Standardem jsou nyní diodové světlomety a kola o průměru minimálně 20 palců, za příplatek i jednadvacetipalcové. V nabídce jsou i nové barvy – modrá Miami Blue (vidíte ji na fotkách v článku) nebo zelená či šedá metalíza.

Uvnitř je pak nový volant a 11 palců velká dotyková obrazovka. Přibyla možnost mít vyhřívané čelní sklo a lehce byly poupraveny výdechy klimatizace. Standardem jsou nyní online mapy a nový je i asistent pro jízdu v kolonách.

Foto: Porsche

Porsche Macan (2018)

Foto: Porsche

Porsche Macan (2018)

Ohledně nabízených motorizací (dosud čtyřválce a šestiválce) zatím nepadlo ani slovo, v zákulisí se šušká, že by z nabídky měl vypadnout naftový motor. Do prodeje se omlazený macan dostane koncem letošního roku.

Související témata:

Výběr článků

Načítám