Článek
Celkový nejvyšší výkon činí 340 kW (462 k) a točivý moment vrcholí na hodnotě 700 newtonmetrů (už v 1000 otáčkách). Vidlicový šestiválec je použit i v základním cayenne. Díky elektromotoru je hybridní provedení rychlejší: stovku zvládne za rovných pět sekund a jede rychlostí až 253 km/h. Základní cayenne je o trochu pomalejší, z 0 na 100 km/h zrychlí za 5,9 sekundy a nerozjede se na více než 245 km/h.
Hybrid dovede jet rovněž výhradně na elektřinu, na jedno nabití lze podle automobilky ujet 44 km, ovšem ne rychleji než 135 km/h, což pro kratší jízdy po městě nebo kousek za něj stačí. Celé ústrojí je spojeno s osmistupňovou automatickou převodovkou.
Akumulátory, složené z třinácti lithium-iontových článků, mají kapacitu 14,1 kWh a jsou chlazeny kapalinou. Z klasické 230V zástrčky je dobijete za necelých osm hodin, rychlonabíječka umí tento čas zkrátit na 2,3 hodiny. Katalogová spotřeba paliva vychází na nereálných 3,4 l/100 km, ale to je zapříčiněno zastaralou metodikou.
Už je známa i prodejní cena - v sousedním Německu činí 89 822 euro, tj. zhruba 2 294 000 korun.