Článek
Modely 718 Boxster a 718 Cayman mají za sedačkami přeplňovaný čtyřválec boxer o objemu 2,5 litru. V nové verzi GTS celkem produkuje 269 kW (365 koní) a 430 Nm. To je o 15 koní a 10 Nm víc, než dosud nejvýkonnější verze.
Dobré je, že nabídka stále zahrnuje šestistupňový manuál i sportovní automat PDK. Další dobrá věc je ta, že standardem je paket SportChrono, což je systém vektorování síly na kola. To znamená, že plynule se přesouvají síly na kolech podle potřeby tak, aby nedocházelo k maření výkonu (jako přibrzďováním u ESP) a přitom se využil veškerý potenciál síly. Dále je ve voze samosvorný diferenciál.
To všechno dohromady znamená, že maximální rychlost se zvedla o 5 km/h na 290 km/h a zrychlení o 0,3 sekundy spadlo na 4,1 sekundy. A to je na čtyřválec docela solidní charakteristika, že?
Auto je zvenší rozeznatelné podle černých doplňků, jako je podbarvení světel, vstupy vzduchu apod. Uvnitř jsou standardní stopky SportChrono, sportovní sedačky jsou polstrované alcantarou a auto má zabudované zařízení, které přenáší do mobilního telefonu všechna data o autě, takže lze na okruhu nahrávat a třídit data o svých zajetých kolech.
Ceny zatím nejsou oficiální pro ČR. V Německu stojí 718 Boxster GTS v přepočtu dva milióny korun, 718 Cayman GTS pak 1,9 miliónu.