Článek
Nové porsche má poháněná všechna čtyři kola – zadní pohání spalovací motor a elektromotor, druhý elektromotor roztáčí kola na přední nápravě.
Elektrická energie pro elektromotory je uložena v kapalinou chlazeném lithium-iontovém akumulátoru, který se skládá z 312 samostatných článků. Při překročení rychlosti 235 km/h se přední elektromotor odpojí.

Porsche 918 Spyder (2013)
Hlavním zdrojem výkonu je 4,6litrový osmiválec, původem ze závodního monopostu RS Spyder, o výkonu 612 koní. Celkový výkon činí 887 koní. Odlehčený motor se nechá vytočit až do 9150 otáček.
Porsche uvádí nejvyšší rychlost 340+ km/h, podle dosud neoficiálních zpráv by se ručka rychloměru měla zastavit na hodnotě 345. Pokud se jede jen na elektromotor, pak je nejvyšší rychlost o více než polovinu menší – 150 km/h.
0–300 km/h pod 20 sekund
Zrychlení 0–100 km/h je v případě standardní verze otázkou velmi působivých 2,8 s, 0–200 km/h zvládne 918 Spyder za 7,9 s a 0–300 km/h je otázkou 23 sekund.
Odlehčená verze (o kolik kilogramů je lehčí, Porsche neuvedlo) je ve výše zmíněných disciplínách ještě lepší: 0–100 km/h totiž zvládne za pouhé 2,6 s (–0,2 s). Dvou set kilometrové rychlosti dosáhne za 7,2 s (–0,5 s) a hranici 300 km/h pokoří za 19,9 s (–3,1 s).
Snížila se i spotřeba paliva z 3,1 na rovné tři litry; jedním dechem je však nutné dodat, že jde o laboratorně naměřené hodnoty při plném nabití baterií, v praxi to bude o dost více.

Porsche 918 Spyder (2013)
Cenu ani přesné datum zahájení prodeje Porsche stále neoznámilo. Další podrobnosti o tomto modelu najdete v našem dřívějším článku. [celá zpráva]