Článek
Turbo v řadě 997 už je tedy na trhu nějaký ten pátek, [celá zpráva] ale stále chyběla otevřená verze, která dělá v prodejích velmi slušné číslo.
Porsche 911 Turbo Cabrio je o 70 kg těžší, než jeho kolega s pevnou střechou, což je dáno především instalací těžkého mechanismu automatického sklápění plátěné střechy (stáhne se za 20 s, a to do rychlosti 50 km/h) a samozřejmě výztuhami karoserie. Jinak je ve všech ohledech automobil stejný.
Stále zde pracuje plochý šestiválec bi-turbo s nastavitelnými lopatkami VGT. Tato "továrna na výkon" dokáže řidiči poskytnout 353 kW a točivý moment 620 N.m. Porsche však má u svého turbodmychadla i funkci overboost, kdy krátkodobé zvýšení plnícího tlaku dokáže točivý moment vyhnat až na 680 N.m.
:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti
Automobil má maximální rychlost stanovenou na 310 km/h a zrychlení na stovku s manuální převodovkou zvládne za čtyři sekundy, s automatem Tiptronic S to zvládne ještě o dvě desetiny sekundy lépe.
Samozřejmostí u tohoto vozu je systém trakce PTM (Porsche Traction Management), stability PSM (Porsche Stability Management) a nechybí ani aktivní řízení tlumení PASM (Porsche Active Suspension Management). Brzdy jsou i zde parádní kompozitové kotouče, jenž vydrží i extrémní zatížení, když je krotí šest pístků na třmenech, které jsou převzaté z Porsche Carrera GT.
Cena vozu je pro Německo stanovena na 150 862 euro, což je v přepočtu asi 4,2 miliónu korun.