Článek
Automobilka Subaru zatím prodává jediný elektromobil, model Solterra. Na trh ho uvedla roky poté, co řada jiných značek elektromobil nabídla. Do sedmi let však chce prodávat 600 tisíc elektrických aut ročně. To by tvořilo polovinu všech prodejů značky.
Za velkými změnami stojí nový šéf značky Acuši Osaki. „Americký trh se posouvá k elektrifikaci velkou rychlostí a situace se výrazně změnila jen za posledních pár měsíců,“ nechal se slyšet na tiskové konferenci.
Americký trh je pro značku nejdůležitější, prodá tam největší procento svých vyrobených aut a z oněch 600 tisíc prodaných elektromobilů globálně mají do USA zamířit dvě třetiny, uvádí web Autonews.
I proto tam bude stát nejméně jedna výrobní linka pro elektrická auta. Další dvě mají být v Japonsku. Místo dříve plánovaných čtyř nových elektromobilů jich nyní automobilka chce uvést na trh osm.