Článek
První model od Polestaru je hybridní kupé, schopné čistě na elektřinu ujet 150 kilometrů. Krásně tvarovaný model má karoserii z karbonu, zvýšenou tuhost podle Volva o 45 procent a snížené těžiště. „Jednička” je postavena na modulární platformě SPA, podobně jako současná volva. Zajímavostí je elektrické odpružení Öhlins integrované v podvozku.
![](http://d15-a.sdn.cz/d_15/c_img_F_G/5RpBb9h.jpeg?fl=cro,200,77,600,338%7Cres,1200,,1%7Cjpg,80,,1)
Polestar 1
![](http://d15-a.sdn.cz/d_15/c_img_F_H/z1a6bw.jpeg?fl=cro,89,132,711,400%7Cres,1200,,1%7Cjpg,80,,1)
Polestar 1
Elektrický motor spolupracující s klasickým spalovacím agregátem nabízí výkon 600 koní a točivý moment 1000 newtonmetrů. Obvykle zveřejňované časy zrychlení 0-100 km/h a nejvyšší rychlost zatím švédsko-čínská automobilka neuvedla.
Polestar 1 by se měl sériové výroby dočkat za dva roky. Zatím nebyla zveřejněna ani předběžná prodejní cena. Model Polestar 1 bude vyráběn v čínském Čcheng-tu. Veškeré další modely s logem Polestaru již budou ryze elektrické.
![](http://d15-a.sdn.cz/d_15/c_img_F_G/Ji1Bb9k.jpeg?fl=cro,13,0,747,421%7Cres,1200,,1%7Cjpg,80,,1)
Polestar 1
![](http://d15-a.sdn.cz/d_15/c_img_F_G/tSyBb9n.jpeg?fl=cro,0,378,800,450%7Cres,1200,,1%7Cjpg,80,,1)
Polestar 1