Článek
Nový koncept Polestaru sice v Ženevě stejně jako další novinky neuvidíme, ovšem alespoň virtuálně může jít o předzvěst třetího modelu značky. Elektrický pětidveřový fastback jednoznačně svými ostrými rysy umí zaujmout.
Test Volva V60 T8: Čtyři stovky klidných kobyl ve švédském kombi

Uvnitř již tradičně trůní vertikálně posazený patnáctipalcový displej na jednoduché palubní desce. Většina materiálů je recyklovaných a recyklovatelných. Například potahy sedadel byly vyrobeny z PET lahví, koberečky v autě jsou z recyklovaných rybářských sítí.
Technické údaje zatím Švédové tají. Jediné číslo, které známe, je rozvor náprav 3,1 metrů. Vůz tedy spadá do luxusního segmentu. Uvidíme snad i mezi eskovými Mercedesy a sedmičkovými BMW posun od sedanů směrem k těmto elektrickým aerodynamickým fastbackům? Inu, Mercedes údajně chystá jisté EQS.
Kvůli koronaviru kompletně zrušili Ženevský autosalon

Značka Polestar začínala jako ladící program pro techniku Volva, v roce 2017 se ale v rámci koncernu Geely propracovala k samostatnosti. Zatím portfolio zahrnuje jen model příznačně nazvané 1 a 2.