Článek
Zájemci o řadu 3 a 5 do zásuvky dosud mohli volit jen motorizaci zvanou 30e, v případě většího modelu dokonce i nejsilnější 45e. Nová varianta 20e má stejně jako 30e stále zážehový přeplňovaný čtyřválec a jeden elektromotor, avšak se sníženým výkonem a nižší cenou. Týká se to v obou případech sedanů i kombi Touring.
Divize BMW M letos představí první elektrifikovaný model

Varianta 320e má systémový výkon 150 kW (204 koní) a točivý moment 350 Nm směřující na zadní nápravu. Kombi pak bude možné vybavit i pohonem všech kol xDrive.
S baterií o kapacitě 12 kWh nabízí dojezd na elektřinu 54 až 57 km. Za sedan 320e chce české zastoupení BMW 1 119 300 korun, o téměř 98 tisíc méně než v případě verze 330e s výkonem 215 kW (292 koní).
Test BMW 330i: Návrat ke sportovním kořenům

Pětková řada má s označením 20e shodný pohon i baterii. Jen pohon všech kol je nejslabšímu plug-in hybridu tentokrát zapovězen. Dojezd čistě na elektřinu činí 51 až 55 km. Sedan 520e lze pořídit od 1 391 000 korun, což představuje 100tisícovou úsporu.