Článek
Tím prvním je studie 907, lev v pravém slova smyslu. Vize, kterou nám Peugeot předkládá je nabitá dynamikou a estetickým cítěním. Přední část s výraznými protáhlými světlomety připomíná dravou šelmu připravenou k útoku. Pod kapotou si vrní dvanáctiválec do V o objemu 6,0 l, který dosahuje maximálního výkonu 500 koní. Jen vyrazit. O krocení rozdivočelých hřebců se stará šestistupňová manuální převodovka se sekvenčním způsobem ovládání.
Nebyl byl to lev, král všech zvířat, kdybychom pod touto slupkou nalezli v interiéru levné materiály. Peugeot se nechal inspirovat stylem Grand Tourisme a použil tradiční materiály luxusu - kožené čalounění, volant a řadička ze dřeva.
Dravé lvíče 1007 RC
Druhou ukázkou pracovitosti designérů Peugeotu je stylistická úprava nového modelu 1007, která zdůrazňuje unikátnost tohoto dravého lvíčete. Ta je dána nejen dvojicí posuvných dveří na místo tradičních křídlových. Studie 1007 RC dostala do vínku osmnácti palcová kole, karosérii v černé barvě Obsidien a interiér v kůži.
Nejnovější technologie s využitím palivových článků představuje koncept Quark. Po studiích Taxi PAC a H2O. O pohon čtyřkolky Quark se stará čtveřice elektromotorů umístěných v kolech. Vozítko dlouhé 2380 mm a široké 1500 mm dojede na jedno dobití 130 km.