Článek
Pro speciál Peugeot Boxer 4x4 Concept připravil základ partner, který s Peugeotem spolupracuje dlouhodobě – společnost Dangel. To je ta, která přestavuje modely na pohon 4x4.
I zde se tak stalo. Síla se přenáší buď na přední kola, elektronicky se rozděluje na všechna kola, nebo je tu uzávěrka, která se využívá pro vyhrabání se z náročného terénu. Přední náprava je navíc zvednutá proti standardnímu modelu o 30 mm, zadní o 50 mm.
Pod kapotou je standardní naftový čtyřválec BlueHDI 165 s manuální šestistupňovou převodovkou, který nabízí točivý moment 370 N.m.

Na střeše kanoe a vzadu elektrokolo
Drsňák každým coulem
Auto se proti sériovce změnilo docela dost. Vepředu má upravený nárazník, sluneční kšilt nad sklem a na zvýšené střeše pak osm reflektorů pro lepší výhled v terénu. Na střeše zaujme zajímavý nosič, který má po levé straně vozu i vlastní pevný žebřík. Na něj pak Peugeot umístil pěknou kánoi, na zadní nosič zase kolo. Pochopitelně jde o elektrické horské kolo vlastní provenience.
V interiéru zaujme vložená devítipalcová obrazovka navigace Alpine, která má v sobě zabudovanou navigaci Waze. V ní se dá upravit nejen možnost plánování cesty pro maximální výšku vozu, které s kanoí už je přece jen trochu moc na některé podjezdy a tunely, ale dokonce i na šířku. S tak velkým autem je možné uvíznout i na některých horských silnicích.

Navigace omezí průjezd místy s malou výškou i šířkou

Komfortní obšití sedadel doplňují i drobnosti z alcantary.
V interiéru najdeme klasický obytný vůz používaný v tomto typu vozu, tedy jednoduché lehátko, malou kuchyňku i miniaturní sprchu. Prostě všechno pro tři osoby na 10 metrů čtverečních při šesti metrech délky.
Peugeot navíc dbal na ekologii a použil tady materiály co nejvíce šetrné k přírodnímu prostředí. Například podlaha vozu je z kompletního recyklátu, čímž na padesáti kilogramech plastu ušetřil 75 CO2, než kdyby byl tento díl vyroben ze standardního plastu.
Zatím jde jen o koncept, ovšem některý z nápadů se klidně může přenést do sériové výroby a například nabídky příslušenství.