Článek
V Ženevě byl stánek Peugeotu loni obletován především kvůli premiéře nové 208, opodál stála nabušená 508 Sport Engineered. Jenže zatím coby koncept. Sériovou podobu v maskáčích Peugeot ukazuje ještě před otevřením bran autosalonu, na kterém bude tentokrát Peugeot chybět.
Z prvních zveřejněných fotek jsou patrná aerodynamická křidélka na nárazníku a další prvky, kterými vynikal koncept. Vůz si je zachová do sériové verze, výraznější rozšíření či další úpravy zjevně nebudou potřeba, protože 508 už ve standardních verzích platí za auto, které je fakticky i vizuálně na silnici pěkně široce rozkročeno.
Test Peugeotu 508 1,5 BlueHDi: Střední třídě teče do bot, Francouzi se tedy odlišili
Pohon je složen ze zážehové šestnáctistovky, elektromotoru a osmistupňové samočinné převodovky vpředu a zadního elektromotoru.
Dohromady by ústrojí mělo nabídnout přes 350 koní, přesné číslo se dozvíme později. Vzdálený příbuzný v podobě DS 9 ve vrcholné verzi s podobnou technikou nabídne 360 koní.